Bloggerii ieșeni, actori principali în studioul de burgeri Cinema Bistro

Sinopsis: Primul blogmeet al Kooperativei 2.0 de la Iași a fost organizat în Cinema Bistro, spațiul de pe strada Lăpușneanu în care se servesc burgeri gustoși într-o atmosferă de film. Acest articol își propune să prezinte cele mai importante cadre de la întâlnirea bloggerilor ieșeni, așa cum le-a perceput scenaristul. Adică eu. Așadar… motor, acțiune!

Scena 1. Marți, ora 17.45, primul personaj intră în Cinema Bistro, 2 mese sunt deja ocupate, muzica e puțin cam tare și nu este deloc fum de țigară

Văd în stânga mea două canapele pe care scrie Rezervat. Clar, am ajuns primul. Mă așez la cea mai apropiată de ușă. Dacă nu m-ai cunoaște, ai putea spune că-s fumător și m-am postat strategic pentru desele ieșiri la țigară. Nu-i cazul. Chelnerița simpatică se îndreaptă către mine și mă întreabă sec: „Rezervarea?”; zic da, cu ăștia mulți de la ora 6; „Bloggerii?” continuă ea nesigură; răspund că da și-i cer o bere. N-apuc să mă uit prin jur că deja încep să apară unul câte unul bloggerii. Mai întâi, fețele cunoscute – Andreea, Alexandra și Oana, după care figuri noi – Robert, Daniela și Andreea. „Bloggerițe de fashion?”, le repede prima Andreea pe ultimele două sosite. „Da!”, răspund fetele în cor. „Se cunoaște!”, vine replica rapid. Într-adevăr, ținutele pe care le poartă, felul în care sunt aranjate și atitudinea hotărâtă n-au cum să nu-ți fure privirea. Însă nu au fost singurele. Nici singurele bloggerițe de fashion, nici singurele care au acaparat atenția.

Scena 2. Muzica este dată mai încet pentru a facilita dialogurile, iar cele două canapele devin în scurt timp neîncăpătoare

#KooperativaIasi la Cinema Bistro
#KooperativaIasi la Cinema Bistro

Cinema Bistro începe să se umple de energia bloggerilor ieșeni și oriunde te întorci te lovești ori de un reprezentant al vechii gărzi a blogosferei, ori de o imagine necunoscută pe care încerci repede să o asociezi cu un nume, o adresă URL și un domeniu de activitate. Andreea, cea care va coordona filiala de la Iași a Kooperativei 2.0, ne-a bifat pe toți pe lista de prezență, după care a transmis scopul întâlnirii – transformarea comunității de bloggeri într-un exponent important al orașului prin oferirea unui canal de promovare divers și bine organizat. Desigur, acest lucru nu se putea face fără a aminti de campaniile realizate în trecut, prilej cu care ne-au trecut prin minte tot felul de evenimente amuzante, după care s-au menționat curajoasele planuri de viitor, care includ campanii pe teme care să-i cuprindă pe toți cei înscriși în Kooperativa 2.0. Deja se întrevăd câteva spații interesante care îi vor primi pe bloggerii ieșeni în perioada următoare, așa că nu mai departe de aprilie e bine să vă așteptați la noi peripeții cu „membrii de cooperativă”.

Scena 3. Camera de filmat face focus pe fiecare dintre bloggeri care, rând pe rând, își prezintă blogul pe scurt. Multe râsete și aplauze.

Blogmeet Kooperativa 2.0 Iași în Cinema Bistro
Blogmeet Kooperativa 2.0 Iași în Cinema Bistro

A sosit și momentul în care afli cine scrie pe blogul ăla pe care îl citești de ceva timp – momentul prezentărilor. Și-așa i-am descoperit pe cei noi și i-am ascultat cu atenție pe cei vechi. Startul l-a dat Bogdan, pasionatul de mondenități de ani de zile pe care nu ratez niciodată ocazia să îl enervez (Epox, doar știi că-mi ești drag), urmat de Dana, una dintre bloggerițele culinare ale Iașului, cea care face bunătăți în fiecare zi și cu care e recomandat să te pui bine pentru că nu știi niciodată cum te poate surprinde cu dulciuri la serviciu sau acasă, așa, pe nepusă masă. De aici am pierdut ordinea prezentărilor, dar asta nu înseamnă că n-am fost pe fază la fiecare. Au fost lângă noi Alexandra, blonda permanent îndrăgostită a blogosferei ieșene care promite un nou proiect în zona de Beauty, alături de surioara Adelina, Anda, cea care ne amintește neobosită să ajutăm de câte ori avem ocazia și oricum avem posibilitatea, Ionuț, tăticul cu cea mai mare poftă de radio (în special, Radio ZU), Ciprian, bloggerul pe care e foarte probabil să-l găsești oriunde se întâmplă un accident în Iași (e pur și simplu norocos) și care gătește și scrie pamflete la fel de bine, Vali, liniștit și simpatic ca de obicei, Etienne, cel implicat în problemele orașului și potențial consilier local (cum ar fi s-avem un blogger în Consiliul Local Iași?), Isabela, pe care spre uimirea celorlalți am asociat-o cu muzica (ei bine, îi place Make, deci e suficient!), Bogdan, sigur pasionat de muzică sau Mariana, singura bloggeriță din România născută-n Transnistria.

Am fost extrem de plăcut surprins și de bloggerii prezenți pentru prima dată la întâlnirile noastre: Robert, cel permanent pus pe râsete, Oana, cea pasionată de muzica trance, Constantin, cel plin de idei fotografice, Alexandra, cea cu magnet la cei mici chiar și atunci când nu e-n pauza de cafea, Andreea, care are o grămadă de sfaturi pentru viitorii și actualii părinți, Bianca, cea care îmi va fura fără probleme titlul neoficial de „vocea blogosferei ieșene” (cântă bestial!), grupul bloggerițelor de fashion de care nu-ți vine să-ți dezlipești privirea – Daniela, experta tendințelor în modă și o tipă de o perseverență ieșită din comun (a făcut vreo 93 de poze la un burger din care n-a folosit nici una), Ramona, veselă din cale-afară, Diana, mamă de bebeM care a adus un strop de culoare întâlnirii (da, exact, pe bebeM), Ema, fosta mea colegă din I-IV de la Octav Băncilă, cu articole și clipuri video care te vrăjesc și Andreea (zi ruj!),  care are o abordare super-creativă a blogului de fashion, abordare de care eu m-am îndrăgostit iremediabil (și nu numai eu, e deținătoarea titlului de Best Newcomer Fashion Blog), categoria Fashion Meets Culture dându-mă complet pe spate (Chapeau bas, Mademoiselle!). Evident, n-am cum să-l uit pe prietenul Marian, singurul blogger de travel din Iași și-un ghid de nădejde.

Seria de prezentări a fost încheiată de maestra de ceremonie Andreea, cea care a însuflețit de-a lungul anilor blogosfera ieșeană și omul potrivit pentru un proiect precum #KooperativaIasi. A, da, ne-am amintit și de Paul, fotograful oficial al blogosferei ieșene, dar și posibilul vostru fotograf de nuntă. De ce posibil? Păi, contactați-l să vedeți dacă e liber.

Scena 4. Liniște mormântală. Ochi mari. Burți pline. Lins de degete. Numeroase exclamații cu „Mai vreau!”.

Burgerul VIP de la Cinema Bistro
Burgerul VIP de la Cinema Bistro

Filmul își atinge punctul său culminant. Da, frate, e momentul burgerilor marca Cinema Bistro. Și-al salatelor. Ce e de știut despre mâncarea de la Cinema Bistro? Mare lucru nu, doar că-i extraordinar de bună. Într-o țară în care în ultimii 2 ani, burgerul făcut cum trebuie a câștigat din ce în ce mai mult teren, e bine să-ți notezi locurile alea puține care pun ingredientele potrivite. Cinema Bistro e unul dintre ele, iar burgerul VIP pe care eu l-am îmbucat cu mare plăcere este de încercat. Evident, dacă nu vă dați în vânt după burgeri, puteți alege salate consistente, sandwich-uri delicioase, supe calde sau super-șnițele (super, adică imense). Totul la prețuri bune – între 14 și 25 de lei.

Scena 5. Final fericit

După o astfel de întâlnire plină de avânt și voie bună, nu poți să pleci spre casă decât cu planuri mărețe și dorință de implicare. Ai satisfacția că ți-a ieșit bine filmul, chiar dacă e abia prima încercare, iar actorii s-a descurcat impecabil. Stați pe-aproape, continuarea e deja în proces de producție!

Bucurie marca #KooperativaIasi la Cinema Bistro
Bucurie marca #KooperativaIasi la Cinema Bistro

One thought on “Bloggerii ieșeni, actori principali în studioul de burgeri Cinema Bistro”

Hai să discutăm. Postează un comentariu: