Un nou post de radio emite la Iași

În studioul radioului Viva FM Iași

În urmă cu un an am primit un telefon. Era o voce feminină, amabilă, care m-a rugat să răspund câtorva întrebări pentru un sondaj de opinie referitor la radiourile din România. Am acceptat cu gândul că e un domeniu cu care sunt în temă. Nimic mai fals. Mi-am dat seama că ascult radio mai puțin de-o oră pe zi și asta doar ocazional. În principal, pentru că atunci când lucrez, scriu sau citesc, prefer să fie liniște. Așa că radio ascult ori când merg în mașina cuiva, ori în unele dintre drumurile cu tramvaiul sau autobuzul (și asta doar dacă nu citesc sau nu am companie). Drept urmare, n-am fost în stare să zic decât denumirile a 5 posturi naționale și 1 local.

În contextul acesta, faptul că am aflat că se lansează un nou post de radio la Iași nu poate să fie altceva decât o veste importantă. E, practic, al doilea post local pe care pot să-l trec pe lista personală. Se numește Viva FM și se găsește la 105 FM începând de luni, 16 mai, ca urmare a câștigării licenței scoase la concurs de CNA în noiembrie anul trecut. Printre altele, le-a luat fața celor de la Guerrilla. Dacă în ceea ce privește muzica nu or să vă uimească (se anunță un soi de Europa FM cu filiala-n Iași – „o selecție a celor mai bune hit-uri din ultimii 40 de ani”), accentul pe care vor să îl pună pe zona de informații despre comunitatea locală mi-a trezit interesul. Iar acest lucru nu-l iau de bun doar la nivel declarativ, ci aruncând un ochi peste echipa Viva FM Iași, formată din oameni pe care i-am întâlnit pe parcursul ultimilor ani și care și-au arătat interesul pentru a transforma Iașul într-un oraș mai atractiv.

Matinalul de la Viva FM va fi prezentat de Alina Cojocaru, o voce pe care-am remarcat-o fix la singurul post de radio local de care mi-am amintit în sondajul de care v-am povestit anterior, precum și de Andrei Giurgia, pe care l-am tot văzut organizând și prezentând diferite evenimente majore pentru Iași, ultimul dintre ele fiind chiar Serile Filmului Românesc.

Al doilea calup al zilei îi va avea la microfoane pe Andreea Ignat, cu care am lucrat, care mi-e colegă de blogosferă și care mi-a povestit cu entuziasm câte planuri faine are pentru cele 3 ore zilnice de emisie alături de Radu Căciulă, un tip care-mi place fie și numai pentru că are un proiect despre sportul din zona Moldovei.

Pe Sorin Cimbru, cel care va avea o emisiune zilnică despre traficul din oraș, l-am remarcat în diverse piese de teatru, iar pe Corina Gologoț, gazdă de seară la Viva FM Iași, am cunoscut-o ca jurnalistă și organizatoare de evenimente muzicale (și nu numai).

În plus, vocea pentru promo-urile Viva FM Iași este cea a foarte cunoscutului actor ieșean Teodor Corban, proaspăt câștigător al Premiului Gopo pentru Cel mai bun actor principal cu rolul din filmul Aferim.

Nu știu când și dacă se va impune ca un post de radio etalon pentru Iași, însă impresia mea este că asta își propun, așa că eu spun că merită toată atenția în perioada imediat următoare și urechile ciulite la invitații care le vor trece pragul. Îi găsiți pe site-ul Viva FM Iași, precum și pe pagina de Facebook. Spor la sunete plăcute!

viva fm iasi - studio 2
Studioul Radio Viva FM Iași
Hai să discutăm. Postează un comentariu:

