O Vedere de la Costinești, trimisă de Holograf la Iași

Dacă m-ai trezi din somn în miez de noapte și mi-ai spune să îți fredonez o piesă, cu siguranță ar fi o melodie cântată de trupa Holograf. Nu mai este nicio altă formație la care să știu versurile unei piese de la început și până la sfârșit. Evident că mi-am pus întrebarea: de ce naiba pot să-mi amintesc doar versurile melodiilor de la Holograf? Or fi prea simple? Mă regăsesc atât de mult în ele?

N-am găsit nici până acum o explicație logică, dar a trebuit să accept că aceasta e realitatea: sunt captivat de Holograf. Au trecut peste douăzeci de ani de când i-am ascultat prima oară vocea lui Dan Bittman într-un concert la Iași, iar de atunci fiecare cântec lansat de Holograf nu mi-a mai ieșit din minte. E o combinație între cuvintele bine alese, rimele inspirate, linia melodică ritmată și naturalețea vocii lui Dan Bittman. Toate acestea reușesc să mă facă să nu mă satur niciodată să (re)ascult albumele Holograf.

Iar marți, pe 4 aprilie, de la 8 și jumătate seara, o să am încă o ocazie de a mă bucura de obsesia Holograf pentru că trupa va veni la Iași, la Casa de Cultură a Sindicatelor, cu un concert creat (parcă) fix pentru mine. Spectacolul Vedere de la Costinești adună hiturile lansate de-a lungul timpului, începând cu primii ani de activitate, când cântau Singurătatea astronautului YX-5793, până la cea mai recentă piesă, Dă-mi iubirea ta, lansată în urmă cu doar câteva zile.

Timp de două ore, publicul va retrăi, alături de Holograf, experiența unor vacanțe prelungite la mare, în care ai parte de cântări la chitară și plete în vânt, declarații de dragoste la malul mării, dar și momente rebele de rock masculin, ca în hitul Știu cine sunt. Toate etapele și influențele muzicii Holograf vor fi prezente în concertul „Vedere de la Costinești”, din care nu vor lipsi piesele cele mai iubite de fani, precum Să nu-mi iei niciodată dragostea, Umbre pe cer, Dincolo de nori, Cât de departe, Nu mai e timp și multe altele.

De ce trimite Holograf o Vedere de la Costinești în 2017? Pentru că pentru cei cinci membri ai formației, Costineștiul reprezintă un reper important al carierei, un loc în care susțineau câte o sută de concerte într-o singură vară, un spațiu în care și-au făcut mulți dintre prietenii pe care îi au și astăzi.

Pentru o trupă încadrată poate un pic exagerat în categoria rock, mai ales că subiectul principal al cântecelor este reprezentat aproape în exclusivitate de dragoste, Holograf a reușit în toți acești ani să nu se depărteze de ceea ce a promis încă de la început: piese pline de sensibilitate și, în același timp, cu un ritm care să nu îți permită să stai așezat pe scaun.

Având în vedere că n-au mai rămas foarte multe bilete disponibile, recomand să intrați repejor pe startickets.ro sau bilete.ro ori să mergeți la casele de bilete ale Casei de Cultură a Studenților, Teatrului Național sau Casei de Cultură a Sindicatelor pentru a nu rata acest concert. Prețurile biletelor sunt între 100 și 200 de lei.

concert-holograf-iasi-aprilie-2017-afis
Afiș concert Holograf la Iași – Vedere de la Costinești

Și ca să vă stârnesc și mai tare cheful de concert, vă las cu o interpretare proprie a piesei mele preferate de la Holograf, Ți-am dat un inel. Dacă vreți totuși să ascultați o variantă cântată bine, ar fi ideal să veniți marți seară la Casa Sindicatelor.

1 thought on “O Vedere de la Costinești, trimisă de Holograf la Iași”

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

