La Palas, Iepurașul aduce ouă de ciocolată belgiană Leonidas

„Cât de mult mi-aș dori să am între 4 și 12 ani!” – aceasta este afirmația care se citește în ochii tuturor celor care trec zilele acestea prin zona Atrium din Palas, acolo unde Ciocolateria Leonidas a amenajat un distractiv labirint pentru copii. Vineri seară, am avut plăcerea să simt pentru câteva minute (fie vorba între noi, nici acum nu mi-a trecut entuziasmul) aceleași senzații pe care le experimentează puștii care acceptă provocarea Iepurașului de Paște și se avântă pe traseul întortocheat al labirintului.

labirint-1

Regulile jocului sunt extrem de simple:

  • labirint-3pe traseu intră concomitent un grup de trei copii
  • fiecărui copil i se va atribui o culoare: roșu, galben sau albastru
  • culoarea atribuită reprezintă culoarea celor 4 ouă pe care micuții trebuie să le descopere în coșulețe așezate în diferite zone ale labirintului
  • după ce găsesc toate cele 4 ouă, copiii vor avea ocazia să construiască un puzzle
  • primul copil reușește să rezolve puzzle-ul va primi un ballotin, o „cutie cu bunătățuri”, care conține praline din ciocolată belgiană Leonidas
  • ceilalți doi copii primesc și ei cele 4 ouă de ciocolată pe care le-au strâns de pe traseu

labirint-4

Iar surprizele nu se opresc aici. Copiii pot descoperi alături de părinți diverse informații interesante despre Leonidas de pe numeroasele pancarte „Știați că…”. Veți putea afla că Leonidas este furnizorul oficial al Casei Regale a Belgiei ori că puteți savura praline belgiene și ciocolată caldă în magazinul de pe Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 26, precum și multe alte detalii ieșite din comun despre ciocolaterii.

Bine, bine, dar unde se află Iepurașul? o să mă întrebați. Și bine faceți. Iepurașul nu lipsește de la întâlnirea cu cei mici și va fi mereu în preajma lor în interiorul labirintului pentru a-i ajuta cu indicii, dar și la finalul aventurii când îi așteaptă pe toți să facă poze. N-am putut nici eu să ratez ocazia de a mă imortaliza alături de iepurașul care oferă cele mai dulci cadouri.

labirint-6

Dacă nu v-ați dus copilul până acum să se aventureze în labirintul de la Palas, Iepurașul de Paște și Leonidas vă mai așteaptă sâmbătă, 11 aprilie, între orele 12-15, dar și luni, 13 aprilie, după ora 12. De altfel, tot în ziua de luni, în jurul orei 16, va fi desfăcut probabil cel mai mare ou de ciocolată din Iași și, cu siguranță, cel mai delicios, acesta urmând a fi oferit tuturor celor prezenți în zona Atrium.

labirint-2

Eu m-am asigurat de un lucru –  oriunde ar fi raiul ciocolatelor, fără îndoială că acolo se mănâncă Leonidas! Ceea ce vă doresc și vouă!

2 thoughts on “La Palas, Iepurașul aduce ouă de ciocolată belgiană Leonidas”

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

