Legend(ary) Night

Vara aceasta, am ajuns deseori pe nou-deschisa terasă Legend de lângă Palas. Dacă treceți pe lângă Hotel Moldova când vă duceți sau plecați de la Palas Mall, e imposibil să nu o fi observat. Mai ales că este “păzită” cu strășnicie de un taur de culoare neagră care, contrar aparențelor, te face curios să descoperi legendele ascunse în meniul terasei. Am vizionat aici majoritatea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal, dar și unele partide de tenis ale Simonei Halep în cadrul turneului de la Wimbledon. Mi-a părut cumva rău când, odată cu vremea mai puțin frumoasă, am constatat că terasa și-a închis porțile și deja îmi doream să vină din nou vara pentru a mă relaxa în acest loc plăcut.

Cu puțin timp în urmă, am aflat însă o veste care m-a bucurat – Legend se redeschide în același spațiu, reamenajat pentru anotimpuri răcoroase. Așa că mi-am spus că trebuie neapărat să îi calc pragul pentru a descoperi noua înfățișare, iar seara de sâmbătă s-a dovedit nimerită pentru o astfel de încercare. Planul a fost făcut alături de câțiva dintre bloggerii ieșeni dornici de update-uri din viața reală și virtuală a fiecăruia.

Vestul Sălbatic de la Iași

Noul Legend Pub e plin de elemente americane care amintesc de Vestul Sălbatic. Mai multe decât o arată numele sau taurul de la intrare. După ce treci de porțile specifice unui wild-west-saloon, descoperi un spațiu pregătit de distracția care definește zona. Stâlpi din lemn, frânghii, potcoave. butoaie, pălării de cowboy, dar și canapele elegante și confortabile. E locul care se pretează de minune la seri de dans și concerte energice.

Apropo, dacă încă nu sunteți hotărâți unde să vă petreceți noaptea de Revelion, adunați-vă prietenii și sunați la Legend pentru că aici se pregătește o petrecere pentru 150 de persoane dornice de distracție la cote înalte. Prețul de 140 lei/persoană va include:

  • bufet suedez
  • o sticlă de whisky + energizante sau o sticlă de vodka + suc (la 4 persoane)
  • cafea
  • o sticlă de șampanie (la 4 persoane)
  • tort

De-ale blogosferei ieșene

Încălzitoare
Încălzitoare

Ajungând ceva mai târziu la întâlnirea de sâmbătă, nu am apucat să încerc și meniul cu bunătăți culinare, însă știu din vară că mâncarea era destul de bună. Am observat că au introdus și pizza în meniu, așa că oferta este interesantă și la acest capitol. Cert e că mi-am făcut încălzirea alături de ceilalți bloggeri cu o serie de shot-uri de Jagermeister, potrivite să facă berea să alunece mai ușor.

Mi-a părut bine că am avut ocazia să aflu care mai este starea blogosferei din Iași prin discuțiile avute cu cei prezenți și, deși în majoritate proiectele s-au împuținat, am aflat de la nou-intratul în familia bloggerilor, Mihai, de existența unei noi rețele sociale, Mood Crawler, care are și rădăcini ieșene. Ideea acesteia e cât se poate de interesantă – vine în întâmpinarea unei nevoie reale a oamenilor –  de a genera emoție prin interacțiune. Bun, dar toate rețelele sociale vor asta, nu? Adevărat, însă așa cum arată și denumirea, Mood Crawler pune accent pe starea în care se află utilizatorii săi, indiferent dacă aceasta este bună sau rea, facilitând interacțiunea. Există și un mod de a recompensa financiar utilizatorii activi, însă nu am înțeles foarte bine mecanismul. Cert e că lansarea oficială va fi undeva în ianuarie la Londra, fiind invitate în jur de 1.000 de persoane. De urmărit, zic!

Având în vedere că a fost o seară cu muzică retro în Legend Pub, am fredonat deseori melodiile care răsunau în boxe. Bogdan a fost destul de dezamăgit că în periplul muzical nu s-a ajuns și la Coco Jambo sau Macarena, dar am salvat seara cu o atitudine rock în stadiu pur:

Rock on!
Rock on!

Imaginile aparțin expertului în domeniul miliardelor de pixeli, Macku, căruia îi mulțumim frățește pentru amabilitatea de a ni le pune la dispoziție.

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

