Tailor. Tom Tailor

Ca un veritabil agent 007. Aşa ni s-a prezentat croitorul Tom sâmbătă, dis-de-dimineaţă. Pregătit, elegant şi cu soluţii la fiecare problemă. Dintre cele vestimentare, bineînţeles. Iar eu obişnuiesc să am probleme în magazinele de îmbrăcăminte pentru că mă ştiţi cu toţii cum arăt – slăbuţ şi firav. De cele mai multe ori, hainele pe care le probez îmi sunt ba prea largi, ba prea lungi, asta deşi mă îndrept întotdeauna spre mărimile cele mai mici. N-a fost cazul în magazinul Tom Tailor, acolo unde primele haine pe care le-am probat au fost şi singurele pentru că s-au potrivit perfect. Eu am pus din start ochii pe o cămaşă albastră, alături de care stilista Andreea Istrate mi-a sugerat un cardigan negru şi o pereche de blugi clasici. Şi uite-aşa, dintr-un simplu blogger ieşean a rezultat un model autentic de catalog, după cum se poate cu uşurinţă observa.

Chiar dacă sesiunea foto a fost una lungă de câteva ore, m-am simţit foarte comod în hainele îmbrăcate, acestea fiind lejere şi practice. Eu sunt un adept al vestimentaţiei sport, iar la Tom Tailor sunt o multitudine de variante în acest sens. Totuşi, schimbarea experimentată sâmbătă prin adoptarea unei ţinute îndreptate mai degrabă spre zona business mi-a schimbat perspectiva asupra modului în care priveam o astfel de îmbrăcăminte. Unii dintre cei prezenţi au observat chiar şi o schimbare de postură şi atitudine în ceea ce mă priveşte, elemente care demonstrează că m-am simţit în largul meu.

Am intrat atât de serios în rolul de model încât la întrebarea fotografului de la Studio Alb“Cine urmează la pozat?” -, aveam în permanenţă tendinţa să fac un pas în faţă, chiar dacă abia terminasem de privit ţintă înspre obiectivul aparatului. Totuşi, dacă aveţi cumva impresia că domnişoarele care defilează în regim full-time au un job de vis, daţi-mi voie să vă anunţ că vă înşelaţi. E nevoie de multă răbdare, de capacitate de rezistenţă şi, vrei sau nu, de multă voie bună. Distracţia n-a lipsit însă în ziua de sâmbătă pentru că am fost înconjurat de persoane vesele, puse pe glume şi cu zâmbete molipsitoare.

Evident, n-aş fi ieşit atât de bine în aceste fotografii fără ajutorul Senso Style şi fără cafeaua şi brioşele de Teo’s Cafe. Le mulţumesc Andreei Marc şi Andreei Maglan, Marketing Manager Tom Tailor România, pentru invitaţia de a lua parte la această experienţă inedită şi promit să nu uit de prima mea şedinţă foto în cazul în care Cătălin Botezatu mă va contacta pentru prezentările sale de modă. Iar la viitoarea sesiune de cumpărături, treceţi pe listă o vizită la magazinul Tom Tailor. N-o să regretaţi!

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

