În căutarea primei medalii olimpice

Dacă la prima ediţie a Olimpiadelor bloggerilor din Iaşi am fost mai relaxat, încercând să găsesc cele mai potrivite cuvinte pentru a descrie fazele spectaculoase din teren, de această dată voi fi implicat activ în lupta pentru câştigarea medaliilor. Blog Olympics, varianta de primăvară, va avea loc sâmbătă, pe 3 martie, de la ora 10, la Decathlon.

La competiţie vor participa patru echipe care se vor duela în cadrul a trei discipline: tenis de masă, tir cu arcul şi streetball. Eu fac parte din echipa Alexandrei care a fost suficient de amabilă să mă accepte în dream team-ul pe care şi l-a creat. Jocul pe care l-am şi votat şi la care mă pricep cel mai bine dintre cele trei este tenisul de masă. Deşi nu l-am mai practicat de ceva timp, sper ca reflexele din clasele gimnaziale ce mă ajutau să câştig turneele organizate ad-hoc în curtea liceului Energetic cu prietenii din cartier să mă ajute să nu mă fac de râs şi (poate) să-mi ofere o medalie.

La streetball scoatem din calcul medalia de aur pentru că Cezar şi Răzvan din echipa Iuliei sunt de departe cei mai buni dintre noi şi nu vor avea nici problemă în a ne ridiculiza. În cele din urmă, tirul cu arcul va fi o experienţă nouă pentru noi toţi şi va conta cât de repede vom intra în pielea lui Robin Hood şi cât de norocoşi vom fi.

Liber la mişcare şi să câştige cine e mai în formă la început de primăvară!

2 thoughts on “În căutarea primei medalii olimpice”

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

