Un an muzical cu AltIaşi.ro

Post sponsorizat de Ducu c-o bere, două, trei…

Fost-am joi seară ca tot membrul AltIaşi.ro în Mojo la tăierea moţului site-ului care tocmai a împlinit un anişor. Cam dezorganizată toată treaba la început din cauză de mese împrăştiate, aşa că am propus Marelui Şef de Trib să cucerim  reduta feminină a echipei şi să devenim compacţi. Am ciocnit şi eu cu cine mai avea câte ceva prin pahare (nu, Simona, stai liniştită, nu fac referire la tine!) şi am aşteptat “în spirit pur românesc” să-nceapă recitalul celor de la Descântec, adică vreo oră. Da’ fu bine pân’ la urmă, cântare reuşită, lume mulţumită şi plăcut impresionată. Eu mai cer scuze încă o dată Liviei şi Oanei că, na, aşa ne-am putut şi noi aşeza şi am fost nevoit să stau cu spatele, Denisei că nu i-am reţinut parola de logare pe site, Simonei că nu i-am umplut paharul de vin, celorlalţi membri că n-am discutat mai mult şi cât mi-aş fi dorit şi celor de la Descântec că-mi place prea tare Andrii Popa. Însă totul e bine când se termină cu mine şi haiDucu cântând.

După finalul recitalului, aşa cum se cade, seara abia a început – ne-am reorientat repede şi am purtat discuţii interesante, mai ales pentru ora în cauză cu @HaiPa, @vladgidea,  @negru şi @manolesilviu. Cu ocazia asta, mi-am luat şi o amintire – o sticlă de bere cu abţibild HaiPa.

Pentru mine, a fost un an cu foarte multă muzică, concerte, oameni talentaţi şi îmi pare bine că am avut şansa să fac parte din proiect. Şi-mi pare rău că nu a putut ajunge Alex Ilie.

2 thoughts on “Un an muzical cu AltIaşi.ro”

  1. Ma surprinde acest post, chiar nu ma asteptam :p.
    Eeee HaiDuc si eeee vestit ce mai stiam refrenul ceva de speriat.

    In alta ordine de idei bune ma bucur ca lumea s-a simtit bine. Si mie imi pare rau ca nu a putut ajunge si Alex Ilie.

    Like

  2. nu-i bai, Dragos. Important e ca ne-am auzit si ca ne-am sincronizat la bataile din palme si ca toata lumea a fost un zambet.

    Si mie imi pare rau ca Alex nu a putut fi cu noi.

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

