În sfârşit, altfel

Încă de ieri poate fi accesat AltIaşi.ro, un proiect pe placul meu, un proiect care permite să fii altfel. Mi-a plăcut încă din august când am aflat despre el şi nu am ezitat să mă implic. Idei excelente pentru un oraş care e în umbră când vine vorba de calitate. Lucrul acesta încearcă şi am convingerea că va reuşi să îl remedieze acest proiect. AltIaşi.ro reprezintă zona în care vei descoperi articole, interviuri cu oameni importanţi şi evenimente din cadrul următoarelor domenii: Teatru, Film, Carte, Muzică şi Expoziţie, precum şi informaţii interesante despre O Persoană şi O Clădire.

Să nu se aştepte nimeni să găsească toate evenimentele care se desfăşoară în oraş – de asta se ocupă deja alţii. Pe AltIaşi.ro veţi afla lucruri inedite despre evenimentele care merită într-adevăr promovate şi despre care auziţi şi citiţi mai puţine prin alte locuri. Am descoperit nişte oameni cu pasiuni pentru acest oraş şi care vor să schimbe o imagine gri.

Eu mă ocup, alături de Sergiu Bălăeş, de partea de muzică – concerte, interviuri cu formaţii ieşene. Primul meu articol este despre Silent Strike:

“Sentimentele nu au nevoie de cuvinte. Vazul si auzul sunt mai importante intr-o lume in care se spun mult prea multe lucruri fara sens. Silent Strike te face sa ai o stare inainte de a avea un gand sau un cuvant de spus, te pune sa asculti cu ochii inchisi si sa vezi dincolo de o realitate impusa.” (poţi citi tot articolul aici)

E obligatoriu să fim altfel!

7 thoughts on “În sfârşit, altfel”

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

