Mini-concurs

Am decis să organizez un mini-concurs pentru cei care doresc să participe la concertul Alex din XS Industry, care va avea loc vineri, la ora 23, concert organizat de Airbites. Am două invitaţii la dispoziţie, le pot oferi unei persoane pe amândouă sau la două persoane, exprimaţi-vă dorinţele! 🙂 Preţul biletului este de 15 lei, ca idee.

Ce trebuie să faceţi? Să scrieţi într-un comentariu motivele pentru care citiţi acest blog şi cât de mult v-aţi dori să participaţi la eveniment şi de ce. Termenul-limită este vineri, ora 18, când voi anunţa câştigătorul/câştigătorii şi vom discuta detaliile pentru a ne întâlni să ofer cele două invitaţii.

Aştept răspunsurile voastre!

P.S.: Concertul are loc în Iaşi, deci ar fi de preferat să fiţi în Iaşi vineri la ora 23. 😀

11 thoughts on “Mini-concurs”

  1. e un blog interesant. sincera sa fiu imi place f tare cum gandeste alex ilie.(dupa cum bine stii), il urmaresc mai tot timpul . si ca sa-ti dau un motv sa ca nu -mi dai mie invitatia : mi se pare ca uneori bati campii cam tare (Dragosh).:)

    Like

  2. nu esti corect! de ce nu dai toate comentariile?! poate castig cu unul dintre ele! de ce mi-ai sters un comentariu ? am mintit cu ceva? sau is mituite si concursurile” made Dragosh”?

    Like

  3. Eu nu vreau sa particip la concurs, nu tin sa particip la acel eveniment (sigur de la altele nu m-as fi dat in laturi: teatru, poate niste bilete la newjazz festival :D:D), dar am sa scriu de ce citesc acest blog:

    -imi plac mult duelurile sub acelasi acoperis
    -imi place cum va expuneti ideile atat tu Dragos cat si Alex
    -ai un stil fain de a scrie si te apreciez pentru asta
    etc etc

    Like

  4. Mulţumim pentru gânduri, Nicoleta! O să încercăm şi premii mai tentante pentru tine 😀 . Până atunci, dacă te răzgândeşti sau poţi oferi invitaţia cuiva interesat, aşteptăm să ne anunţi.

    Like

  5. Well, în mod normal, invitaţiile se împart între Monna şi nykoss, dar dacă Nicoleta nu îşi manifestă dorinţa de a participa la eveniment, Monna să îmi dea un semn dacă le vrea pe amândouă.

    Like

  6. bineinteles ca le vreau! acum nu stiu exact pt acre comentariu mi le-ai dat :)) dar multumesc pt ele. o sa vad daca am timp o sa ajung si eu! mai vb la un tel.

    Like

  7. Iti multumesc pentru oferta Dragos, dar nu puteam ajunge si nici nu-l cunosc asa de bine pe Alex cel ce sustine concertul. E mai bine sa mearga cineva care il apreciaza. Asa ca cedez invitatia bucuroasa 🙂
    Mersi inca o data

    Like

  8. Multumesc frumos pentru aprecieri (Monna, nykoss); meritul meu este minor, avand in vedere ca prezenta mea aici se rezuma, in ultimul timp, la cateva comentarii.

    Raspunsul meu vine cu intarziere si imi cer scuze, insa am fost (pre)ocupat cu traiul offline si n-am mai intrat pe blog de la publicarea textului cu pricina – moment in care nu exista inca nici un comentariu (refuz sa scriu ‘niciun’ – nu pentru ca nu as fi la curent cu noile norme gramaticale, ci dimpotriva 🙂 ).

    Mai bine mai tarziu decat niciodata? 🙂 (dar totusi nu prea tarziu, sper… )

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

