Drumul spre perfecţiune

Pe 22 aprilie 2007, publicam împreună cu Alex cele mai bune dintre primele fotografii ce îi aparţineau Oanei. După mai mult de un an, colecţia ei este una foarte bogată şi cuprinde fotografii dintre cele mai variate, în locaţii minunate, sub unghiuri şi viziuni foarte bine surprinse. Am crezut de la bun început că există talent şi un viitor strălucit, iar acum toată lumea poate fi de acord cu mine. Îi urez încă o dată mult succes şi vă las să vă bucuraţi de minunatele fotografii!

3 thoughts on “Drumul spre perfecţiune”

  1. iti multumesc pentru faptul ca ti-ai amintit de pozele de atunci🙂..din nou am ratat expozitia din primavara de la Botanica, in schimb am descoperit in Piata Sfatului din Brasov niste splendori care au mai compensat din regret, am vazut si eu cum sta treaba cu noroiul din vulcani..ce pot sa spun, sunt o norocoasa, pentru ca am reusit sa vad destule locuri foarte frumoase, am mai nimerit si la momentul oportun si atunci am avut numai de castigat, pentru ca aceste poze imi vor amintit peste ani ca pasii mei au fost si prin alte locuri, nu numai intre cei 4 pereti, unde visez cu ochii deschisi la urmatoarea fotografie..in rest, sunt multumita de aparatul meu(nu e profi, but it gets the job nicely done :)) ), sunt fericita peste poate atunci cand revad poze de acum 1 an, 2..si constientizez, obiectiv, ca mi-am imbunatatit “tehnica” si mai sunt convinsa de faptul ca oricine poate atinge perfectiunea, daca pune pasiune in ceea ce face, daca intr-adevar crede cu toata fiinta sa in acel “ceva” care ii face inima sa tresara..in concluzie, multumesc inca o data ca ti-ai amintit si sper sa ajung cat mai sus in ceea ce priveste calitatea fotografiilor mele, sa transmit cat mai aproape de adevar emotiile ce ma incearca atunci cand vad ceva breathtaking si atunci imi voi aminti si eu de tine si de toti cei care m-au incurajat sincer in a-mi urma visul..p.s. scuze de insert-urile in engleza, dar stii ca mai bine ma exprim cu ajutorul lor🙂

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

