Crize de timp

Clar, nu e cel mai dorit lucru din lume să fii în criză de timp! Dacă e cineva căruia chiar îi place, o mână sus! Nu neg faptul că înainte de a conştientiza criza, majoritatea nu au imboldul pentru a se apuca de treabă, dar nu recunosc că e o variantă potrivită. Mi se întâmplă şi mie să fiu în criză de timp, nu de puţine ori, nu întotdeauna voit şi de fiecare dată îmi spun că nu se va mai întâmpla. Ei bine, observ şi partea frumoasă a lucrurilor (deşi curioasă!)… cu toate că eşti presat de timp, am trăit experienţe când a ieşit foarte bine. De acord, incomparabil mai mici decât cele în care m-am pregătit.

De ce iese totuşi bine? Pentru că deşi nu mă apuc propriu-zis de ceea ce am de făcut, mă gândesc permanent la cea mai bună variantă de realizare a respectivei activităţi şi pentru că până nu termin, caut în orice lucru din jurul meu o rezolvare la brief-ul pe care îl am în minte.

De ce n-ar ieşi? Pentru că există o probabilitate mult mai mare de a omite lucruri care, de obicei, ţi se par importante şi pentru că rişti să ratezi alte evenimente la care, în altă circumstanţă, ai fi avut timpul necesar să participi.

Eşti în criză de timp? 🙂

3 thoughts on “Crize de timp”

  1. Daaa. Si ai mare dreptate. Nu stiu de ce dar mie chiar incepe sa-mi placa sa fiu in criza de timp. Totul se petrece mai repede. Incerc sa gasesc solutii foarte repede. Si la sfarsit ma bucur mult mai mult decat atunci cand as fi pregatit acel proiect din timp. Unde mai pui ca la sfarsit devine amuzant, cand se sfarseste cu bine.

    Like

  2. Dacă îţi iese de fiecare dată – eşti un caz fericit! Oricum, nu recomand nimănui să lase rezolvarea problemelor pe ultima sută de metri… decât în cazurile în care sunt nevoiţi… şi atunci e excelent dacă va fi un succes! 🙂

    Like

  3. Eu de multe ori constat ca pana nu mi se da un deadline clar nu ma apuc de treaba. Totusi nu iubesc eu prea mult organizarea dusa la extrem cu programare pe zile si ore. E o contradictie pe aici. 😛

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

