Interviu Ionuţ Popa

Antrenorul Ionuţ Popa a glumit pe marginea multor subiecte abordate la conferinţa de presă organizată astăzi de Politehnica Iaşi. Iată cîteva replici ale antrenorului:

Ce măsură ar trebui să ia Comisia de Disciplină vizavi de meciul Rapid – Steaua?

“Să se joace 3 la 3 pe tot terenul din 2 atingeri!”

E justă decorarea lui Deaconu?

“Cred că s-a făcut o gafă. Şi eu am dat drumul la vânt la mine în sat când eram mic şi nu m-a premiat nimeni!”

Cum comentaţi atacurile liberalilor care v-au acuzat că îl susţineţi pe primarul Nichita?

“Politica e cea mai mare curvă. Înseamnă că am intrat în ea…”

E meciul cu Pandurii de 6 puncte?
“Am luat şi eu o dată de bună această vorbă, însă după ce am bătut am văzut că tot 3 puncte ni s-au dat!”
Vă uitaţi la meciul naţionalei?
“Nu! Voi urmări şedinţa BNR în care se va decide soarta leului!”

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

