Legături strânse

Nu poţi alege nici locul în care te naşti, nici confesiunea sub care eşti botezat şi nici părinţii pe care îi ai. Sunt lucruri care se întâmplă aşa, sunt poate încercări pe care trebuie să le depăşim, sunt momente prin care trebuie să trecem.

Sunt persoane legate de tine prin sânge, printr-un grad de rudenie, printr-o obligaţie ori o datorie ce trebuie îndeplinită sau dusă la bun-sfârşit. De unele dintre acestea ai vrea să te detaşezi uneori, să le laşi undeva… într-un colţ întunecat al lumii, de unde să nu te poată deranja.

Şi sunt persoane care te marchează şi te impresionează de la prima discuţie, discuţie care nici nu era importantă pentru cursul vieţii tale şi totuşi… aşa a devenit. Câteva vorbe schimbate, dar pline de substanţă, ceva experienţe în plus transpuse într-un mod extraordinar şi parcă e dintotdeauna în faţa ta vorbindu-ţi despre fapte interesante. Pe aceste persoane ar trebui să le ţinem lângă noi cu tot posibilul, să nu le lăsăm să se îndepărteze, să le bucurăm pentru că ne bucură prin ceea ce spun.

Cu respect, pentru D.A.

5 thoughts on “Legături strânse”

  1. Sunt inca tanara si de multe ori am facut greseala sa judec pe cei apropiati mie. Insa, in final, cand cortina cade si luminile se sting, singurele persoane care imi raman aproape si acolo la nevoie sunt cei care m-au plamadit, cei care m-au crescut si doar acestia merita dragostea mea neconditionata. Pentru acestia merita sa faci totul ca sa se simta bine atunci cand tu, la randul tau devii matur. Parintii mei sunt lumina ochilor mei (chiar daca involuntar sau chiar voluntar, ii judec)

    Like

  2. Dragos, ai surprins foarte bine ganduri pe care stii ca le am si eu acum, insa simt nevoia sa adaug ceva : “…ne bucura prin ceea ce nu poate fi zis in cuvinte, cele mai frumoase soapte le spun ochii”.

    Like

  3. Subscriu!
    Mai adaug:
    You don’t really understand human nature unless you know why a child on a merry-go-round will wave at his parents every time around – and why his parents will always wave back.
    ~William D. Tammeus

    Like

  4. Woodisor: Nu am vrut sa denigrez valoarea parintilor mei, ii respect si ii iubesc. Doar am simtit ca sunt persoane cu care nu avem nici o legatura de rudenie si totusi… aceasta legatura e mai stransa decat cu ei.
    Alex: Se accepta.🙂

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

