Pui pariu?

Calul Eldorado… iese pe primul loc!

S-a strigat bingo! Cine mai are bingo?

Numarul 86 e castigator… cota 2.18… echipa X – victorie…

Da, asa e! cateva tipuri de pariuri… repet, CATEVA! Oferta este larga, variata si pentru toate genurile de personaje. A paria… pe o sansa, pe o presupunere… a-ti inchipui viitorul, a te crede ceva gen Nostradamus… Observ ca tinde sa devina o ocupatie… din ce in ce mai multi romani prevazatori. Teoretic, suna bine! Insa nu viitorul, ci trecutul. Pentru ca ce-am dat, nu mai am siguranta ca voi obtine inapoi. Am pariat, gata, miza este, nu mai pot da inapoi.

Se spune ca cei care pariaza (jocuri de noroc, meciuri de fotbal etc.) sunt oameni frustrati, oameni care isi gasesc refugiul intr-o activitate anonima la urma urmei, oameni mult prea pasionati de un anumit fenomen si care duc aceste simtiri la extrem. Daca le-ai spune ca isi pariaza viata, oare ce s-ar intampla?

Si eu pun pariuri… cu mine insumi… pariez ca pot sa fac mai mult decat atat, pariez ca voi reusi, pun pariu ca nu pot pierde pariul. E o forma de autoincurajare si chiar functioneaza. Nu castig bani, nu castig reputatie, dar ma castig, asta pentru ca devin mai mult decat eram ieri din simplu motiv ca ieri nu eram deloc asa. Unii nu pun pariuri decat atunci cand sunt siguri ca le castiga. E imposibil si e absurd! Daca stiu ca ceva se poate, de ce sa mai pariez? N-are farmec! N-am cum sa pun pariu ca maine cand ma trezesc o sa fac dus pentru ca asta se intampla in fiecare dimineata…

Sunt curios ce pariuri ai tu cu viata! Le castigi? Te automotivezi?

5 thoughts on “Pui pariu?”

  1. Unii fac din pariuri/jocuri de noroc un viciu, isi pierd banii, casa, familia, isi joaca viitorul. Ar trebui sa-i compatimesc? Poate…dar nu am de gand fac asta.
    Nu fac pariuri cu viata, nu-mi place cuvantul “pariu”. In schimb, am vise, dar nu pot paria pe visele mele, nu sunt cai de curse sau echipe de fotbal care sa alerge singure spre victorie si sa-mi aduca profit fara ca eu sa ma implic. Nu imi place ideea de a-ti insusi diferite castiguri fara sa muncesti pentru ele, lasand pe altii sa faca asta pentru tine.

    Like

  2. Pariu cu viata…hmm…
    Imi doresc sa realizez ceva in viata, sa nu fiu o persoana din multime. Imi doresc ca de la “umilul meu birou” sa tin ritmul cu “pasii” mari ai societatii, sa nu fiu subaltern, dar nici in centrul atentiei.
    Visez la o viata frumoasa langa EL ; visez la copii sanatosi ; visez la vacante frumoase, visez….
    Imi doresc…visez…
    Nu pot pune pariu cu viata…! Si nici nu vreau sa pun pariu cu viata…ma pot motiva visurile si dorintele mele….
    Chiar daca uneori e prea mult sa visezi cu ochii deschisi….cred in fortele mele. Sunt convinsa ca sunt multi care considera pariul cu viata , asa cum a spus Alexandru Ilie,ca nu este o “cursa de cai”, un oarecare pariu, si ca ceea ce e pus in joc este mai presus decat orice.

    Like

  3. @Alexandru Ilie: E dureros sa iti pariezi viata… daca pierzi, nu mai existi, iar daca ai sa castigi, oricum nu primesti una in plus. Eu as paria pe visul meu, as paria ca o sa mi se implineasca si aceasta implinire ar fi “profitul” meu. Ma bucur cel mai mult de ceea ce realizez, nu de ceea ce obtin din punct de vedere material.

    @Sorina: Sa ti se indeplineasca toate visurile si sa fie intr-adevar mai presus de orice!

    Like

  4. Eu pun pariu ca majoritatea..daca nu toti am pus candva un pariu.Bine, in diferite circumstante dar sunt sigura de asta. Mie, imi displac pariurile care fac din oameni sa-si piarda constiinta, daca pot spune asa.Persoanele de tipul acesta sunt frustrate dupa parerea mea.Nu cunosc..nu vad un alt mijloc de a obtine ceva decat prin a miza .Mai fac din cand in cand cate un pariu..:D..dar de genul celor nevinovate..cu diversi prieteni… De cele mai multe ori nu ne gandim sa castigam ceva de pe urma lui..doar faptul ca am stiut de la inceput finalitatea unei anumite chestiuni..”ti-am spus eu!”..Cat despre faptul de a paria pe tine insuti..hmm..mi se pare o modalitate destul de isteata prin care iti poti masura fortele.E bine sa mai fii si in concurenta cu tine uneori.
    Probabil ca tipul de viata la care Sorina a facut referire este prezent in visele tuturor..cu totii ne dorim un El sau Ea cu care sa impartim totul..copii care sa ne faca sa zambim mai des…si tot tacamul unei vieti cu adevarat minunate.

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

