Eu accept

Traiesc, respir, nu fumez, nu beau cafea, nu beau alcool in exces, am prieteni, sunt credincios si am pareri,… pareri pe care mi le exprim. De bine, de rau, mai lungi, mai scurte, mai radicale – ele sunt probabil cel mai de pret lucru pe care il am. E foarte comod sa stai sa privesti, sa stai sa asculti, sa fii pe margine, sa te incante ceea ce vezi, dar e mult mai frumos sa fii implicat. Imi asum opinia, spun/scriu ce am in minte. Trebuie sa fiu luat in seama pentru ca apar undeva… pot fi citit/vazut, exist… De ce sa stau ascuns? Cat voi rezista in postura de “spion”? Nu, voi spune ce gandesc si ACCEPT sa fiu criticat, sa fiu contrazis. Accept pe oricine exista si vrea sa existe langa mine!

3 thoughts on “Eu accept”

  1. Sunt de acord cu ceea ce ai spus, Dragosh!
    Dar totusi, sunt persoane care stau in umbra,pt ca nu au curajul sa isi asume responsabilitatea pt ceea ce gandesc si pentru parerile lor.Acestia ar trebui ajutati sa prinda curaj sa spuna ceea ce au de spus fara sa le fie teama ca ar putea cadea in ridicol.
    Mai avem de a face in societatea noastra, cu persoanele care stau in umbra, ca niste “spioni” asa cum ai spus si tu , si care “pescuiesc” ideile si parerile altora, si mai grav, uneori, chiar si le asuma. Acestora trebuie sa li se deschida ochii si sa li se arate ca ideile lor pot fi cu mult mai bune decat cele “furate”, si ca nu prin “furt” poti iesi din anonimat.
    Ei, exista o categorie destul de mare de persoane care NU ACCEPTA sa fie criticate, contrazise, pentru ca ei cred ca ceea ce spun/gandesc/fac este corect. Acestia sunt insetati de a li se da intotdeauna dreptate, hranindu-se doar cu invidie, ura si chiar dispret pentru cei care nu accepta parerile lor.
    Si in final , am ajuns si la mult asteptata categorie, care isi exprima parerile, opiniile, care impartasesc si altora din cunostiintele lor, si cel mai important, ACCEPTA sa fie contrazisi atunci cand gresesc…
    Cei din urma, care de fapt ar trebuii sa fie cei dintai…..ar trebui promovati, poate doar astfel vor prinde si altii curaj sa li se alature.

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

