Alerg… fara Nicoleta Luciu

Am inceput de azi un program de minim jumatate de ora de jogging, sper sa reusesc sa ma mentin la acest nivel. Poti sa alergi fara rost si in viata, nu numai pe strada… sa fugi fara sa stii unde si uneori uiti locul din care ai plecat si realizezi ca nu mai ai unde sa te intorci. Astia-s cei care fug probabil cu fata morgana, cu Nicoleta Luciu de manuta…

Cand fac jogging, ma gandesc la foarte multe lucruri, imi pun ideile in ordine, imi dau seama ce trebuie sa fac, descopar noi viziuni asupra unei probleme complicate pana atunci… Sa fugi cu cap sau cu capul pe umeri ar putea deveni sport olimpic! Eu as participa la proba de “schimb de pareri pe 400 de idei”, un echivalent al stafetei de 400 de metri.

Cine alearga langa mine? 

PS: nu de alta, dar imi trebuie inlocuitori pentru Nico…😉

9 thoughts on “Alerg… fara Nicoleta Luciu”

  1. Pot sa alerg eu langa tine, cred ca mi-ar prinde bine🙂
    Sunt foarte putini la ora actuala care ar putea participa la acest “sport” . Sunt f multi oameni care fug de ideile lor, de ganduri, de probleme….sperand ca toate se vor rezolva maine sau ca va exista cineva care sa le rezolve pentru ei. Sunt oameni carora le este frica de realitate, le este frica de adevar si nu au curajul de a infrunta peoblemele de care se izbesc zi de zi.
    Dar la fel de bine, cred ca daca acele persoane care fug cu capul pe umeri ar incerca sa insufle si altora castigul acestui sport, si nu s-ar cufunda doar asupra problemelor si gandurilor lor, poate ca ar putea deveni un sport olimpic.

    Like

  2. Mie , acum,mi-ar prinde bine sa fug cat mai departe de tot ce ma inconjoara..cu bicicleta..orice:)..daca stiti vreo destinatie ..anuntati-ma:)

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

