New Status Message…

Yahoo Messenger… Beta sau nu… variante noi sau mai invechite… Cu siguranta insa, cel mai utilizat mod de a interactiona in ceea ce numim noi astazi noul mileniu! Ei bine, nu puteam sa nu am si eu cont, nu de alta da’ pierdeam ultimele mass-uri, anunturi matrimoniale si decesul pisicii… bun, dar nu am de gand sa vorbesc despre utilitatea acestei aplicatii.

Ma uit in My List si observ cateva persoane cu diferite status-uri: unii ocupati, unii indragostiti, unii dorm, altii viseaza, unii se promoveaza (pe ei sau lucruri care le plac), unii n-au nimic de zis… dar oare trebuie sa aiba ceva de zis? In fapt, la ce foloseste aceasta optiune atasata de cei care au adus conceptul?

Ei bine, poate ca multi intelegem gresit functiunea status-ului. In principiu, e modul in care aratam celor care vor sa priveasca ceva (un fapt) fara sa ii deranjam. Nu putem contabiliza cati o fac, poate doar prin razletele reactii, insa traim cu senzatia ca suntem bagati in seama fara ca noi sa mai spunem “uite asta!” “fii atent ce am gasit!” “eu asta simt!”. Apropo, trebuie sa stiu eu ca tu dormi? Trebuie sa stiu eu cat de mult iubesti tu ceva sau pe cineva? Da, pot doar sa nu ma uit, dar uneori apare inevitabil.

Personal, fac legatura intre avatar si status, asta e modul in care percep eu optiunea de a pune un mesaj. Asta pentru ca de multe ori apare intrebarea “de ce ai acest avatar?” sau “ce reprezinta?”. Ma scutesc de a explica in mod repetat un lucru…

Tu de ce ai un New Status Message?

2 thoughts on “New Status Message…”

  1. De obicei, statusul e mesajul meu (trairi, ganduri, versuri din cantece favorite) pt cei care sunt prin jur, e ceea ce ma face unica, si, alaturat avatarului, ma ajuta sa le impartasesc si celor cu care nu interactionez in momentul X o parte din mine; dar de obicei la statusul meu se pot citi melodiile din Winamp, pentru ca ele exprima cel mai bine ceea ce simt in timp ce sunt Online si pentru ca muzica e o parte importanta din mine; daca dau peste o poza foarte frumoasa (sau am bafta sa o realizez chiar eu :P), bineinteles ca o sa le-o impartasesc si celor din My List; daca rad sau sunt nervoasa, iarasi la stat o sa fie ceva si despre asta..nu pt ca am nevoie de atentie, dar pentru ca sunt o persoana care “da mai departe” starea de spirit 🙂

    Like

  2. Subscriu la ce a spus Wanna; statusul + avatarul sunt o forma de identitate, cuvinte si imagini prin care te identifici si care iti permit sa transmiti ceva celorlalti, sa imparti cu ei indiferent daca importanta mesajului este sau nu majora. E dreptul tau sa te exprimi, sa fii unic prin ce gandesti, prin muzica si imaginile preferate. Este, daca vrei, o forma de “grafitti art” pe niste pereti virtuali, unde scrii mesaje si pictezi idei, pentru ca mai apoi acestea sa fie schimbate cand nu mai coincid cu starea ta de spirit, cu ceea ce gandesti.

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

