Cetateni, zapada se topeste!

Am discutat in ultimul timp atat de mult despre venirea (a se citi “absenta”) iernii in Romania, incat in momentul in care eram pe strada si am observat primii fulgi de zapada, mi-am zis: “Din nou lapovita! Mai bine ar veni vara ca m-am saturat de atata ploaie!”. Priveam cum se depun straturi de zapada pe masini, iar apoi pe strada si nu constientizam ca ninge. Mi-a fost atat de greu sa accept ca a venit iarna pe 31 ianuarie… Nici nu stiu unde imi sunt ghetele, in caz ca o noua ninsoare va veni, nici nu stiu daca mai am vreun fes prin casa! De obicei, cautam toate lucrurile astea prin noiembrie, cel tarziu decembrie. M-am trezit astazi si uitandu-ma pe fereastra, mi-am zis: “Da, a nins! Da, inca mai vad zapada, inca mai simt frigul! Da, n-a fost un vis!”. Poate ca e important in zilele astea sa ai pe cineva langa tine care sa iti confirme ca lucrurile sunt asa cum le vezi tu.

Si totusi, nesavurand in intregime bucuria primei zapezi, primesc urmatorul link: http://ro.altermedia.info/index.php?p=2099 legat de incalzirea globala. E drept, e adevarat, e iminent! Probabil ca de-a lungul ultimelor decenii multi au fost visatori ca mine si mai putin constienti decat cel ce mi-a trimis link-ul. Se pare… ma rog, de fapt e sigur ca incalzirea globala e un fenomen inevitabil, tratat cu indiferenta sau aparent tratat cu indiferenta de majoritatea populatiei planetei. E o realitate care ne aduce cu picioarele pe pamant si ne face sa ne intrebam daca putem sau nu face ceva sa schimbam cursul evolutiei. O evolutie care nu ne convine, o evolutie care e departe de aspiratiile noastre, o evolutie ce tinde din ce in ce mai mult si din ce in ce mai des sa devina involutie!

Stau si ma gandesc… la tipul de activitate de care ar trebui sa ma apuc – sa comercializez hainele groase si articolele vestimentare de care nu voi mai avea nevoie sau sa investesc in imobiliare pentru norvegieni? sau poate ambele in acelasi timp? Hmm… cert e un singur lucru: in scurt timp, zapada se topeste… pentru totdeauna!

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

