Daca vrei sa fii acceptat, accepta!

De astazi, pentru cei interesati acesta va fi un loc de discutii, dezbateri si pareri. Imi voi spune opinia la orice se va intampla in viata mea si consider ca merita impartasit cu voi, cei care ati avut si veti avea curiozitatea sa cititi ceea ce eu voi scrie!

Pentru cei care nu ma cunosc sau ma cunosc mai putin, veti afla (poate cu stupoare) ca voi spune ce simt indiferent daca cineva se va simti jignit ori jenat. Cei ce nu accepta, probabil ca nu vor sa faca parte din aceasta societate. Imi voi administra blog-ul asa cum consider eu de cuviinta si va voi ruga sa aveti un limbaj adecvat.

Nu va rusinati sa va dati cu parerea, oricat de scurta si neinsemnata ar parea ea! O voi lua in considerare! Blog-ul e deschis tuturor celor care simt nevoie sa converseze, se simt singuri ori sunt impotriva unui sistem! Va astept si cu propuneri de teme pentru discutii!

Asadar, accepta-ma asa cum sunt…

                                                                                 Posted by Dragosh

18 thoughts on “Daca vrei sa fii acceptat, accepta!”

  1. chestia asta imi place in schimb mai mult :D.. ca e cu sinceritate 😛 sau asa se lauda nenea…
    ia zi dragoshele.. de cate ori m-ai injurat in decursul anilor de stat impreuna ? 😛

    Like

  2. @ thiudorhel: Nu prea imi amintesc cat am stat noi impreuna (asta una la mana). Sincer am fost atat cat s-a putut, iar de injurat sa stii ca nu te-am injurat mai mult decat o fac in general. Ai avut parte chiar de mai mult respect decat te-ai fi asteptat tu!

    Like

  3. In cazul asta, spre final am stat intr-a 3-a… Na, se vedea aproximativ bine ca aveam obstacolele rock intre… Insa daca voiam sa citesc pe buze ce se spune despre mine ori altceva mai interesant, de cele mai multe ori reuseam. Ce sa mai zic? Se vedea partea posterioara a ambelor corpuri, iar vocea unei persoane era de multe ori foarte stridenta, lucru care trebuie sa recunosc ca nu mi-a facut placere niciodata.

    Like

  4. fain…mi-o placut ca eram acolo la mail 😉 ia sa-ti pun si eu o intrebare si sa testam sinceritatea…de cate ori ai gandit despre “iubita” ta colega din fata ca e cam proasta…si asta apropo de o discutie mai veche 😉

    Like

  5. @elena: Nu stiu cand si despre ce am discutat noi… nu imi amintesc, insa nu voi nega ca au existat situatii cand acest lucru s-a intamplat: de multe ori ajungeam la considerentul acesta din cauza faptului ca persistai intr-un stress continuu cu privire la scoala si, de asemenea, obsesia pentru Tudor… momentan e tot ce imi vine in minte…

    Like

  6. @elena: Simpatic… cel mai umilit in clasa cred ca am fost in laboratorul de info, cand profa vorbea la plural si se referea la mine, m-am simtit ca dracu’, iar in viata, in primara, cand eram pe punctul sa pic un examen la pian…

    Like

Hai să discutăm. Postează un comentariu:

